Mvc

Allt var bra med liten i magen, hon tyckte jag hade en liten mage men när hon mätte hamna jag mitt på kurvan, precis som med Nikita. Då låg jag mitt på kurvan hela graviditeten. Nikita blev ledsen idag igen när jag fick ta blodprov och när vi lyssnade på hjärtat men det gick över när hon också fick ett plåster :) Vikt tog vi också och där vägde jag 58kg, men jag tror inte riktigt de stämmer för sist jag vägde mig för ca 2 veckor sen vägde jag 54,5kg och visst att jag äter bra men tror ändå jag inte gått upp såå mycket :) Tänkte väga mig på min våg med för att se vad den visar :) Jag trivs verkligen jätte bra med min barnmoska, hon är helt underbar och visar verkligen att hon bryr sig, hon sa att vi ska boka in ett möte med min psykolog och bvc i slutet av graviditeten för att jag ska få så mycket hjälp och stöttning som möjligt när liten kommer. Hon fråga även vart Nikita skulle va under förlossningen och om jag hade någon att ta med mig till förlossningen, och som de ser ut nu ska becca ta Nikita och andré följa med till förlossningen, kanske blir det att även becca följer med de vet jag inte än. Men jag hoppas jag och andré kan fortsätta vara så sams så jag vill ha med honom för han var verkligen helt jävla underbar under förlossningen med Nikita och det är ändå hans barn som ska komma till världen, klart jag vill att han ska vara med då.
'
Nu vakna bebis i magen, en riktigt aktiv tjej det där, hon är verkligen hel vild i magen och man ser buffar och sparkar tydligt utanpå kläderna, även när jag har en stor tröja på mig :) Min lilla mysbebis, fy som jag längtar efter dig! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Sweet!



Hoppas också ni kan håller er sams så han kan få se sin dotter födas. =)

2011-10-19 @ 21:31:02
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: