Min tjej är tillbaka! :)

Äntligen har detta trots gått över för den här gången. Min glada spralliga hjälpsamma självständiga tjej är tillbaka, äntligen! Visst bråkar vi lite när vi ska gå ut för hon oftast vägrar kläder, men nu är det inte precis varje gång vi ska gå ut längre utan ibland. Hon äter bättre och det märks på henne att hon mår bättre igen, precis som hennes mamma så det hör väl ihop antagligen :) Hon har också fått träffa pappa mycket mycket oftare nu senaste dagarna och hon blir såå glad när han kommer. Mer ord har också kommit, hon lärde sig på 1 dag att säga bolibompa, hon tittar aldrig på tvn men så satte jag på bolibompa och hon blev jätte glad, så nu går hon fram till tvn då och då och säger dolidompa :) Puss och tut-tut säger hon occkså, varje gång hon ska ut pussar hon sig själv i spegeln och säger hej då till sig själv :) tut-tut säger hon om man står i vägen eller nått annat är i vägen :)
'
En bild från när vi va i Norrköping och hon ska mata ökenråttorna :)
'
Hon kommer fram flera gånger om dagen för att lyfta upp min tröja, ge magen en puss och säga bebis, hjärtat smälter varje gång. Som jag älskar mina underbara barn, och som jag längtar efter liten i magen, men ändå njuter jag för fullt av graviditeten, de kan ju va sista gången de vet man ju aldrig :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad skönt för er att hon är tillbaka! =D Hoppas det håller till hon blir 15 iallafall ;D



sv: Haha ja juste det. Bäst du skaffar en nu så kan vi skryta ihopa :D

2011-10-18 @ 16:25:16
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: