Konstiga sovställen?

För ett tag sen satt jag i sovrummet med datorn, hade hoppats på att Nikita då skulle lägga sig bredvid mig och somna men de ville hon inte först så hon gick ut och lekte i köket. Efter en stund märker jag hur otroligt tyst de blev så jag tänkte att hon kanske gick och la sig och somna på soffan. Gick och kolla och nej ingen unge där, kolla Nikitas rum på toan och såg henne inte, när jag går in i köket ser jag henne fortfarande inte och börjar få panik, när jag kommer lite längre fram har hon somnat under bordet när hon satt och lekte med kortleken, haha skrutt!
'
Min lilla lilla plutt ♥
'
Och idag bara la hon sig på golvet framför soffan och somna, istället för att lägga sig i soffan istället :)

Kommentarer
Lilla H Skrev:

Oj det var bland det sötaste jag sett på länge!

2011-10-12 @ 21:57:47
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Louise Skrev:

Men åååååh vad sött!

2011-10-12 @ 23:21:12
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Anonym Skrev:

Sååå sweet! =)

2011-10-13 @ 13:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: