En bra dag

Idag har vi haft en riktigt bra dag, trots att vi inte gjort så mycket annat än storstädat, diskat, lagat mat och lekt på Nikitas rum, och läst massa massa sagor :) Både jag och Nikita har varit på strålande humör idag, underbart att höra henne skratta så! ♥
'
Imorgon ska vi ner till mvc och kolla till lillhjärtat och sen åka till min bror igen, mys! Nikita har tjatat efter stumpen så hon blir nog glad imorgon när vi kommer dit och träffar stumpen igen, och alla andra katter och ökenråttor såklart :) Hon vill definitivt ha en ökenråtta, men det är hon lite för liten för än och jag har ingen ork för de just nu :) Funderar på att köpa en såndär hamster på batterier istället till henne :)
'
Så länge jag har dig och din lillasyster i mitt liv är jag lycklig ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Lät som en bra dag det- =)



Mitt tips som sålt valpar till en hel del. Vänta tills båda är rätt gamla. Det är väldigt krävande med småbarn och djur. =)

2011-10-19 @ 21:19:51
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: