Cravings

Och där kom mitt första cravings, jag kände de i hela kroppen när jag skala en clementin att jag skulle bli beroende, japp de blev jag. Fan så gott det är! :) Hade clementiner länge som cravings med nikita också, men med henne var det nått jag var tvungen att ha från början till slut. Och nu har jag ju heller ingen som kan köra till affären 2-3 gånger per dag för jag är sugen på saker så tur att jag inte fått nått cravings förrens nu :)
'
Båda mina älsklingar ligger och sover, Nikita somnade precis i soffan, de vet jag inte om jag tycker om. sover hon nu för natten kommer hon vakna jäätte tidigt imorgon, men förmodligen om en timme eller två och vägra somna om, och sover hon så länge kommer hon va uppe jätte sent ikväll, och väcker jag henne nu kommer hon blir förbannad som fan på mig, så hon får nog sova en liten liten stund iaf tror jag.
'
Idag har hon helt otroligt varit ganska lugn mot mig, inte alls sådär trotsig som hon varit varje dag i månaders tid nu, väldigt skönt faktiskt. men klart hon protesterat och trotsat en del men inte så mycket ändå. Däremot har hon fortfarande ätit väldigt dåligt, men med energin hon har är jag inte orolig, jag vet ju att hon överlever och äter när hon är hungrig.

Kommentarer
sonja Skrev:

Har just nu veckans blogg hos mig, du får gärna vara med :)

http://zlokka.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

2011-10-09 @ 20:47:08
URL: http://zlokka.blogg.se/
Thakock Skrev:

Haha, du får handla hem en hel ica kasse :P

2011-10-10 @ 18:03:32
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: