Bvc

Igår va vi på bvc för att mäta och väga Nikita. För 3 månader sen vägde hon 9,5 och var 78cm lång. Och eftersom hon ätit rätt dåligt en längre tid trodde jag inte hon ökat bra den här gången heller, så fel hade jag, hon väger nu 10,3kg och är 81,5cm. Jag blev faktiskt jätte glad när jag såg att det kom över 10 kg den här gången, dom flesta passerar ju de runt 1 års ålder :)
'
Jag tog även upp hennes trots med henne, eftersom varje gång, precis varje gång vi ska gå ut vägrar hon ha kläder på sig, hon protesterar alltid när man byter blöjan och hon bits. Och det har jag tröttnat på för jag vet inte hur jag ska göra, låta henne gå ut i bara blöja eller tvinga på henne och verkligen hålla fast henne? Och hennes förbannade jävla bitande hela tiden är jag ritkigt trött på, ingenting hjälper heller!

Kommentarer
Louise Skrev:

Vet hur det känns...

Leona bits inte, men hon skriker.

Så där så det skär och börjar pipa i öronen sen.

Och har hon tagit något hon inte får ha och man säger "nej!" så slänger hon det i golvet och springer vidare till nästa grej...

Känns som man kommer bli galen ibland :P

Önskar den här trots-perioden kunde ta slut någon gång...

2011-10-12 @ 13:08:28
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Thakock Skrev:

Usch stackare....Det låter jobbigt med barn ;D

2011-10-13 @ 13:04:52
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: