99

Då var vi nere på 2 siffrigt! Idag är det 99 dagar kvar till beräknad förlossning, och fy som jag lääängtar! Kollar jämt på små bebiskläder när vi är och handlar och kan inte riktigt förstå att dom är sådär små? När jag vakna upp idag hade jag svullna händer som bara den, och det gjorde ont att röra fingrarna, så ja det är väl nu det börjar, men går snart in i tredje trimestern så inte så konstigt om jag inte får må såhär bra resten av tiden med, har väl fått må såhär bra sen vecka 12-13 någonting, har verkligen ingenting att klaga på.
'
Vecka 25+5 tror jag jag är i nu ;)
'
Nu är magen sådär stor så den till och med syns i pösigare kläder, men fortfarande tycker jag den är sådär rund och vacker och jag känner mig vacker den här gången, kommer inte ihåg om jag gjorde de med Nikita men i slutet vet jag att jag bara kände mig fet och ful och ville bara tillbaka i mina vanliga kläder, känns skönt att jag fortfarande kan gå i mina vanliga kläder så jag inte behöver leva i mjukisbyxor och stor t-shirt som jag fick göra med Nikita :) Men tänk i slutet med henne vägde jag nästan 20kg mer än vad jag gör nu!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Såå spännande. Snart dags! =)

2011-10-26 @ 16:37:43
URL: http://briadlover.blogg.se/
Hanna Skrev:

Men hur kan det skilj så mycket? Äter du för lite?

2011-10-26 @ 17:48:55
Carro Skrev:

Gud så fin mage! Önskar jag slapp gå upp i vikt så jädrans mycket den här gången, men det verkar ju som att det tyvärr bli så! GAAAH!

2011-10-29 @ 10:43:19
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: