Vilken härlig dag

Vi har haft ännu en toppendag hemma hos min mamma. Vi gick dit efter middagen och var där några timmar på eftermiddagen/kvällen. Barna lekte ute och vi satt på altan. Vi gick hem ganska skapligt så Nikita kunde somna i sin säng ikväll och innan solen gått ner så det fortfarande var varmt ute :) Härligt med soligt väder igen, det gillas!

Massa fina bilder har jag lyckats ta idag, men dom får det bli imorgon för nu ska jag snart gå och sova!


Idag tröttnade jag på mitt tråkiga slitna hår som egentligen behöver en färgning, så jag klippte mig igen! Blev kortare än jag tänkt mig men det blev nog bra, bättre än innan iaf :) Och en trött uttråkad unge i knät som visar upp sina tänder, igår upptäckte jag 2 kindtänder en på varje sida där uppe, det förklara min gnälliga unge, hoppas dom tänkt växa ut fort!


Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Du blev supersnygg i din nya frilla du!

2011-05-08 @ 13:51:37
URL: http://saratilling.se
i min lilla lilla värld Skrev:

hahahaha Ja, ingen risk att hårt kommer i ögonen på henne iaf =)

2011-05-09 @ 08:29:43
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: