Underbar morgon

Idag när jag slog upp ögonen 9.15 möts jag av vackraste leendet och massa pussar! Det värmer verkligen hela kroppen att se henne så glad och få så mycket pussar! När jag sätter mig upp ser jag dock att hon kissat igenom, precis vid min kudde! Så idag blir det tvätta sängkläder :)

Nikita fortsätter vara superglad och pysslar just nu om sin docka. Hon älskar verkligen dockor, men skulle vilja ha mer bilar och traktorer till henne så hon leker med fler saker än bara sina dockor :)


Nikita har läst en saga för mamma


Och pussat och kramat älsklingsdockan :) Det leendet vakna jag till, klart man blir glad! :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha inte snällt att kissa i sängen =P



Söta bilder. =)

2011-05-12 @ 11:07:13
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Ja, det är jäkligt smidigt. Utan det hade jag inte kunnat träna

2011-05-13 @ 08:13:58
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: