Sjukling

Igår vakna jag upp med världens nackspärr, idag med världens förkylning. Som tur var är det bara jag som är sjuk och inte Nikita! Ganska skönt att hon är så självständig som hon är. Hon har suttit vid soffan med mig nästan hela tiden, men hon har själv gått och hämtat saker att leka med och när hon tröttnat på det hämtar hon en ny sak. Ibland kommer hon till mig och gosar in sig under täcket en stund. Hon hämtade även sitt täcke och satte sig bredvid mig med täcket :) När jag nyser härmar hon mig och det är bara för sött!

Hatar att vara sjuk och orkeslös! Hoppas det är en snabb förkylning som gått över tills imorgon. André får äran att laga maten idag, hans köttfärsås är nog den godaste i världen, med bacon i! Tur att jag har världens bästa som tar hand om mig när jag är döende! :) ♥ Förstår inte, han kan gå och jobba hur sjuk som helst typ och jag ligger bara på soffan om jag får en liten förkylning och det är jääätte synd om mig :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Hahha, va? Men vänta nu här? Menar du att du får mans förkylningen och han en vanlig? ;D HAhah, inte bra! Du ska ju vara starkare och mobba han när han är sjuk ju Hehe ;D



Föresten....Jag vill veta vad han mer har i....Är den en vanligt köttfärssås som han bara slänger i bacon? Råa eller stekta?

2011-05-16 @ 15:35:18
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

Hei där sjukling....Du har fått ett inlägg ;)

2011-05-16 @ 21:32:04
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: