Sådan mor sådan dotter

I förmiddags när vi skulle gå till Natalie och leka hade jag redan klätt på mig så skulle ta på Nikita kläder, tänker inte alls på färger eller så utan tar det som är överst och när jag ska ta på henne en långärmad tröja upptäcker jag att vi har precis lika dana kläder på oss. Rosa tröja, gråa byxor och vita strumpor! Men ja det är ju mina favoritfärger ;) Tyckte de va ganska komiskt!




Ikväll har vi bakat scoones. Jag gjorde det precis innan Nikita skulle sova så hon fick äta nått mer innan läggdags. Hon brukar tycka om scoones men ikväll gav hon bitarna till stumpen istället, som inte ens ville ha dom :) Hon var konstigt nog inte så trött ikväll, 10 timmar har hon varit vaken idag innan jag fick henne att somna och faktiskt utan tutte! Jag satt lutad mot väggen och hade en hand på henne och pilla henne i håret tills hon somna, och det var inte många protester om de heller. Vi kör på sakta men säkert på att sluta amma, vi båda älskar det fortfarande trots allt!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, vad söta ni är! Verkligen sådan mor sådan dotter! =D

2011-05-05 @ 11:14:00
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: