ÖF Fredag

Igårkväll tänkte jag att jag skulle ställa klockan idag så vi kunde komma ner till Öppna förskolan vid 9. När jag vakna imorse kom jag på att jag helt glömt det så jag trodde klockan va rätt mycket när vi vakna, men nej 8.20 vakna hon så vi hann ner i precis lagom tid :) Nu ligger fisen och sover och när hon vaknar ska vi ner dit igen. Hon somnade 12 idag så hon borde vakna snart :) Jag trodde inte hon ville sova då men hon gick direkt in till sängen och la sig och vänta på mig :)


Nikita och Kevin ligger och visar sina små söta magar :)
Haha, älskade barn! ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, vad skönt att ni kom upp ändå. =)

2011-05-13 @ 15:36:30
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: