Nervös

Ja idag när man gick upp och kolla på telefonen hade jag fått det efterlängtade smset, Natalie var påväg till förlossningen och nu väntar jag med spänning att få veta när lillen kommit ut! Det är ju en så himla häftig känsla och jag hade såå gärna följt med! Haha :) Han ville bli ett majbarn helt enkelt, precis som sin storebror! :)

Jag kände det på mig, igår kväll när jag gick och la mig tänkte jag de att nej jag kommer inte träffa Natalie imorgon, för hon kommer få åka in. Hon hade ont när hon var här igårkväll men inga värkar, däremot hade magen sjunkit enormt mycket! Så det bara kändes som det att han skulle komma idag! :)

Jag får sovmorgon idag, andré måste alltid åka iväg med Nikita för annars skriker hon bara vid dörren och är jätte ledsen. Men jag kände mig utvilad så jag sitter och njuter av lugnet istället! Det är ju väldigt skönt att få vara själv en stund när man precis vaknat och för en gångs skull slippa tänka på blöjor, tandborstning, frukost, kläder, så ja jag njuter av lugnet istället :) André tror dock att jag ligger och sover ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

WOho! Vad skoj! =D



Hahah, passa på att njut! ;)

2011-05-01 @ 10:43:02
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: