Mitt hår

Nu har jag tröttnat på mitt hår som nästan alltid är likadant! Bestämde mig idag att jag inte ska färga håret mer utan låta min vanliga hårfärg växa ut och sen göra slingor i det. Kommer va jobbigt att inte färga det alls på ett par månader om inte ännu mer och ha den där fula utväxten men då slipper jag den sen :) Jag har färgat håret regelbundet sen jag var 12, det är ju 10 år snart! Tror mitt hår skulle må bättre av det!

Det blev inget bad igår, men däremot fixade jag ögonbrynen och ögonfransarna med noppring och färgning. Så man kan se mänsklig ut utan smink, för det är inget jag hinner med på mornarna ;)

Idag har vi varit hos Natalie&Co och lekt. Både före sovstund och efter. Nikita var jätte gosig mot lilla Alex, hon klappa honom på huvudet och pussade massor på honom, och gosade in ansiktet mot honom när han sov i min famn, så söt! Men vad nervös man är när man håller nått så litet, och när både Nikita och Kevin kommer när man sitter med honom, livrädd för att någon av dom ska råka slå till honom eller sparka honom eller nått :) På hennes blogg kan ni se bilder från förlossningen med Alexander. Jag har några bilder på honom men väntar med att visa några bilder på honom här :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch ja, man har färgat håret i många år :P

2011-05-15 @ 10:08:11
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Jaja, snäll du är! Bara ge mej dåligt samvete för jag inte gjort det.



Hahah nee, jag har funderat på det men vet inte riktigt vad jag ska lägga ut. =/

2011-05-15 @ 16:38:37
URL: http://briadlover.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Du gör rätt i att låta håret vila. Det kan ju inte må bra av så mycket färgning

2011-05-16 @ 11:54:00
URL: http://saratilling.se
Patricia Lindh & Wilja :) Skrev:

De blev jätte fint med brynen och ögonfransarna! :D

Som du säger, man känner sig så mkt piggare och fräschare direkt.

Kram på er!

2011-05-19 @ 19:21:48
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: