Min hjälpreda i köket


Nikita satt och stog på en stol bredvid mig när jag lagade mat, hon hjälpte även till att äta lite innan maten ;)

Vi har haft ännu en mysig dag, först lek hos Natalie&Co och sen hem för att sova/äta och sen gick vi till mamma och lekte. Jag ville vara ute i det fina vädret men tycker lekplatsen här är så tråkig, så det är roligare hos mamma där hon har någon och leka med också :)




Imorgon blir det lek för fullt på förmiddagen så Nikita kan somna i bilen när vi ska in till stan, vi ska storhandla och gratta pappa som fyller år på onsdag :) Det var längesen vi storhandla i stan nu! Och längesen jag träffade pappa också så det ser vi fram emot! Förhoppningsvis kan vi leka med Kevin ute imorgon så hon blir riktigt trött :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Söta bilder. Kul att hon vill vara med på matlagningen. Så gott det går antar jag ;D



Storhandla är alltid skoj! Länge sen vi gjorde det här med. Får väl bli till löning =P

2011-05-10 @ 11:43:52
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Sv: Det är superdrygt, så jag hoppas det bara är en liten "period" hon går igenom.

Ska ta med henne till öppna förskolan imorgon för att se om hon blir mer nöjd då...

Haha, ja, hon har redan fått alla tänder :)

2011-05-10 @ 17:07:01
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
i min lilla lilla värld Skrev:

Så söt hon är!!!



Sist var Wildingen 78, men lätt hon växt en del. Hennes proportioner har ändrats oxå. Nu är hon verkligen ett barn

2011-05-10 @ 22:20:15
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: