Måndag morgon

Igår var vi med Becca&Co och lekte större delen av dagen. Vi kom dit innan sovdags och gick ut och lekte och sen hem för att sova och äta och sen var jag och Nikita där hela eftermiddagen :) Linnéa håller på att lära sig gå, så häftigt! Hon ställer sig upp själv lika stadigt som Nikita och igår gick hon flera steg gång på gång till becca, jag tyckte de va jätte häftigt! :) Hon är bara 10 månader! :)


Zeline hjälper Nikita :)


Nikita och Zeline plocka blommor


Zeline förklarar för Nikita att det är blä att stoppa blommor i munnen :)


Sen vinkade dom hej då till oss och gick iväg, haha!


Fika dags innan vi gick in :)

Igårkväll när jag la Nikita kramade hon om mig och klappa mig på ryggen, sen titta hon där hon klappa och sa rumpa, eller bumpa, haha :) Hon har också börjat med sånt ljud när man ropar på katten, kissskiss. Det gör hon hela tiden och kollar efter stumpen, som aldrig kommer ändå! Men hon har ju märkt att han kommer när jag låter så :) Och det har jag ju helt glömt, i torsdags när vi va hos Becca&Co så lärde Becca Nikita säga Wie. Jag vet inte hur många gånger och hur ofta jag sagt wie, men det var när Becca sa det flera gånger hon börja säga det :) Så nu säger hon wie när hon gör nått :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, så söta bilder. Måste vara härligt nu när det börjar bli varmt och skönt. =)

2011-05-09 @ 11:32:22
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Ja TESTA! Du kommer trilla av soffan så goda dom är! ;D

2011-05-09 @ 17:47:32
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: