Grill fredag

Igår blev vi bjudna till min mor på grillning. Mycket god mat och vi hade det väldigt trevligt hela kvällen. Nikita skippade att sova igår igen på dagen men ändå höll hon sig för det mesta glad och vaken till 20. Sen satt vi ute på altan resten av kvällen och lyssna på musik.


Nikita hoppa studsmatta igår igen, hon älskar den! Och bollen med såklart!


Nikita sov så gott i vagnen

Innan dess var vi och lekte på glimten, Becca&Co var där och Natalie&Co var där så Nikita fick leka med alla sina kompisar igår, men roligast är nog den där rutschkanan alltså ;) Idag har vi varit en sväng hos Becca&Co tills barna skulle sova, idag var Nikita tvungen att sova middag! Hon slockna på några sekunder, skönt det! Vill inte att hon ska sluta sova på dagen än, den pausen behöver jag fortfarande :)

Vi har haft ombytta roller här hemma också. När vi skulle ut fick andré klä på och bära Nikita till och från bilen, ja nu är det väl dags att dra lite på navelsträngen ;) Har även börjat sitta fram, det känns ovant men Nikita sitter där bak och leker med en merflaska och sugrör, varför köpa massa dyra leksaker till bilen :)

När Nikita vaknat vill jag ut, om vi ska ut och leka i lekplatsen bara vet jag inte, men ut till det fina vädret ska jag! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Trevligt med grillkväll ju! Vi grillade lite idag med. =P

2011-05-08 @ 21:35:54
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: