Grattis!

Jag pratade med Natalie i telefonen 2 gånger under förlossningen, häftig känsla faktiskt! Och när hon fick en värk kände jag i hela kroppen hur ont det där gör! Men runt 15 idag kom deras lilla pojk ut, eller lilla och lilla det var en stor kille på nästan 5 kg! Och Natalie som är så himla liten! :) Jag har inte fått se bild än men det kommer hoppas jag! Åh vad jag längtar tills dom kommer hem så man får lukta och gosa lite med en alldeles nyfödd! :)

Vi spontan åkte in till stan idag! Vi åkte till Veronika och Martina där vi blev bjudna på god mat och Nikita lekte med alla djuren. Dom har ett stall med många hästar, och dom har hund och flera katter, även en kanin så Nikita älskade att springa omkring där i stallet och titta på alla hästar som var nyfikna på henne! :)


Gårdagens Nikita! Den där tröjan hittade hon också i den lådan hon fick fram klänningen igår, hade lagt undan den när hon va runt 6 månader för vi mest använde 74 på kläderna då, precis som nu men den passar ju fortfarande fast det är 68, känns häftigt att hon har kunnat ha samma kläder i 1 år, vi tog fram några kläder i 74 när hon va 3 månader och vissa kläder har hon använt sen dess :)


Pappa andré fick en gps av mamma och jerry, som han bara skulle använda när vi skulle till stan, och alltid med en telefon vid örat! :) Nikita somna i bilen när vi nästan var framme, sov 30-40 minuter och sen somnade hon påvägen hem igen och sov kanske 40 minuter till men hade ändå inte sovit klart så vi fick väcka henne. Vi åkte direkt till Becca&Co och lekte med dom tills det var dags att åka hem och äta.


Kom och titta mamma, det finns massa häftiga saker här! En häst, en Chanell och en Nikita!


Hästarna var nyfikna på Nikita och hon var nyfiken på dom! :)

Hon har verkligen fått kela med djur idag, och hon är riktigt snäll mot alla djur, så försiktig och klappar och pussar. Dom har världens mysigaste katt, varje gång jag är där vill jag ta henne innanför tröjan när vi ska åka hem :) Nikita satte sig bredvid henne och bar upp henne i sitt knä och katten bara kela med Nikita! Hon kommer nog bli som sin mamma som vill ha massa massa djur sen! :)

Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

hihihi Nope, ingen kris än så länge iaf =)

2011-05-02 @ 11:02:55
URL: http://saratilling.se
Thakock Skrev:

Naw så skoj! =D Grattis till henne!



Vad roligt att hon får träffa massa djur och så. Och att hon är så snäll hon kan vara! =D

2011-05-02 @ 12:06:48
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: