Dockvagn


Nikita ska ut och gå med dockan i vagnen, som hela tiden ligger fel! Och mitt i allt kommer stumpen ut från soffan, ja han är egentligen för tjock för att komma under! Men där ligger han ändå :)


Haha som jag garva när Nikita kommer fram till mig och puttar bort mig, jag stog visst i vägen! :)

Nikita har inte brytt sig om sin dockvagn knappt alls på jag vet inte hur länge. Igår när jag möblera om gick hon omkring med den. Och idag har hon gått runt i hela lägenheten med den, hon älskar den! Och dumma docka till att ligga fel hela tiden, sen vet hon nog inte riktigt hur hon vill att den ska ligga heller! Haha, som jag satt och garva åt henne!

Idag har vi varit och lekt med Zeline&Linnéa på förmiddagen tills pappa kom hem från jobbet. Efter en stund somnade både Zeline&Linnéa så det blev lugnt och tyst, och jag försökte få Nikita att somna också men hon ville inte. Hon blev jätte glad sen när Linnéa vakna och ville leka :) När vi kom hem åt vi och sen somna Nikita och andré. Dom låg och sov i typ 1½ timme :) Sen dess har det varit full fart på Nikita! :)


Nikita mata deras katt med en nappflaska till dockor, och sen fick hon en puss! :)


Spelat fotboll har vi gjort också, så jobbigt! Men Nikita älskar de, hon skrattar högt! Andra bilden springer hon efter bollen, tycker den blev rätt häftig förutom att ansiktet blev suddigt :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha så gulliga videos. =)



Hahah, du får tala om för katten att han lär ju skava av all päls snart ;D

2011-05-06 @ 10:34:44
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: