Allvarligt?

Det kan väl inte snöa i maj, vad är det här! Förra året snöade sista gången i slutet av april, snart kommer det väl vara vinter året om! Och när man kollar vädret ska det tydligen bli 23 grader på måndag! Det hoppas jag :)



Vi har haft en mysdag inomhus idag, känner inte för att bli mer deprimerad och gå ut i snön! Även om det inte ligger nått på marken, än så länge! Vi tog mysmorgon och låg i sängen till 9.20, hon vakna runt 9. Innan klockan va 11 hade jag vikt och hängt in massa tvätt, satt på en ny maskin, diskat och plockat undan alla Nikitas leksaker som låg utspridda över hela lägenheten, och såklart lekt i mängder! Nu, ligger leksakerna ungefär precis där jag tog bort dom ;) Tvättade sängkläder idag, och det tycker Nikita är superkul när jag gör för det blir en koja som hon går in och gömmer sig i, haha! Hon är för go den där ungen!

Nikita har ätit bra än så länge idag också, woho! Stuvade makaroner och falukorv var något hon verkligen tyckte om :) Har inte tänkt på att göra stuvade makaroner på jag vet inte hur länge så var väl tur att jag kom på de igår :) När hon ätit fråga jag om hon ville bada, hon blev jätte glad och gick till badrummet och peka på sin badbalja, jag trodde inte hon visste vad de betydde eftersom vi aldrig frågar om hon vill bada för det är ingen hit hos henne, förrens hon väl är i badet och tills hon ska tvätta håret :) Man slutar aldrig förvånas över hur mycket hon förstår!

Funderar på en ny bloggdesign igen, iaf en ny header! Har ju haft den här jätte länge nu för att vara mig ;) Och nu när jag skrivit klart slutade de snöa och solen försöker titta fram.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Jäkla snön! Men tur att det blir varmt snart igen!



Eller jag hoppas verkligen, för jag vill verkligen inte ha mer snö! =P

2011-05-03 @ 15:15:08
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

Detta är inte första gången som snön kommer i maj, den kan tom komma i juni så oroa dig inte:)

2011-05-03 @ 18:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: