11 tänder

Nikita har haft en ganska gnällig period igen, och äter sämre än hon brukar. Idag fick jag svaret, ännu en kindtand kom fram idag, den 12e tanden på andra sidan är också nästan igenom, man känner den men den har inte riktigt spruckit igenom än. Tänk att jag fortfarande har koll på hennes tänder, trodde jag skulle ha koll till typ 4e tanden :)

Jag mår lite bättre idag men den där enorma orkeslösheten har varit framme idag med, jag blir svimfärdig och helt slut om jag bara går en meter. Ganska jobbigt när Nikita var mer uttråkad idag än igår, hon är ju van vid ganska mycket stimulans om dagarna :) Men hur slut jag än varit idag har jag försökt leka och busa med Nikita, men suttit ner :)

André åkte iväg med Nikita igår eftermiddag i 1½ timme, jag satt och kolla desperate housewives under min egen tid :) Har missat flera avsnitt från säsong 5, men trodde det bara var 1 eller 2, jag är på 7e avsnittet och har inte sett något av dom innan! :) Det kommer säkert bli konstigt i hjärnan idag igen när det är desperate, från att kolla på säsong 5 och hoppa till slutet på säsong 7 :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

ÅHh sista avsnittet är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spännade! =D

2011-05-17 @ 21:55:27
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: