Videoklipp

Vi har varit borta och lekt hos Becca & co idag igen, riktigt mysigt! Zeline och Nikita var så överdrivet söta, dom satte sig i en datastol bredvid varandra, Zeline la armen om Nikita och Nikita ger Zeline en puss på kinden, aaaw :) Pappa andré skulle fixa iordning sig innan vi skulle åka så jag och Nikita gick ut och lekte och väntade på honom ute. Fick även ett videoklipp när Nikita går ute, och hon ska absolut hålla i handen även att hon kan gå helt själv :) När hon går där det finns bilar gör de dock inget alls att nikita tycker om att hålla handen :)



Sådär låter hon när hon vill någonting :)


Åh titta mamma, massa stenar! :)

Jag hade kunnat få en riktigt söt bild om jag varit lite snabbare, när pappa andré sen kom ut ville hon hålla honom i handen också, så hon fick mellan oss och höll oss i händerna, fyy så sött! Men jag hann inte fram med kameran innan Nikita ville upp till pappa :) ♥

Imorgon kommer vi nog ha världens mysigaste dag, först ställa klockan så man kan bli männsklig innan min mamma kommer hit och hämtar oss och sen åker vi in till stan, bara jag mamma och Nikita! Har inte varit själv med min mamma utan syskon inne i stan sen.. aldrig? De ska bli hur kul som helst! :) Och nu är de inte långt kvar tills vi ska till öland med dom, inte ens 1 månad :) Och ännu bättre, snart ska vi köpa barnvagn också till Nikita, men en mer resevagn som vi ska ha med oss när vi ska någonstans så vi kommer fortsätta ha den vi har också.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Alltsåå......så här får du inte lov att göra....det fattar du väl! Man blir ju hellllttttt sjuk sååå söt hon är! OCh så sött hon går! =D



Vad skönt att du ska få lite egen "mamma" tid. =)



2011-03-25 @ 16:58:37
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: