Världens goaste

Vilka knäppa sätt Nikita börjat väcka mig på nu för tiden. Igår vad jag så säker på att andré va hemma och väckte mig. Hon peta mig i örat och när jag tog bort handen börja hon igen, jag var helt säker på att det var andré, men när jag vänder mig om möts jag av världens leende från Nikita :) Haha! Idag väckte hon mig genom att göra pruttljud på min kind! Dessutom sovmorgon till 10, helgen kunde nog inte starta bättre :)

Hennes glada humör vändes dock fort, nu är hon istället sur och trotsig! Tänkte gå ner med Nikita till öppna förskolan sen i eftermiddag så hon får leka av sig lite, då kanske hon inte är lika trotsig :)

Igår stog Nikita vid spegeln och spanade in sig själv, och så stog hon och peka spegelbilden på ögat och sa appa sen peka hon på näsan och sa appa :) Alla kroppsdelar är fortfarande appa :)

Städa ut alla sjukdomar tänkte jag göra idag, jag har fortfarande inte fått tillfälle att städa sen Nikita blev sjuk. Igår stog jag och diska i 2 timmar på kvällen och plockade undan i köket, nu tänkte jag börja med vardagsrummet, men jag har ju min lilla städhjälp som tycker om att städa, bara ge henne en trasa så får jag nog städa för henne :) Nu är hon bara lite snorig och lite hostig så till helgen har det nog försvunnit helt, skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: