Vackert!

Jag fick 3 bilder av becca som hon framkallat, en på Nikita när hon va runt 6 månader, en på andré för 2½ år sen och han var smal! ;) Och en så otroligt vacker bild från bröllopet, när jag sitter och ammar Nikita. Den bilden i headern älskar jag men den här var helt otroligt vacker!


Såhär fint kylskåp har vi nu, en teckning Nikita och Zeline målat och Nikitas hand och fot, Nikitas första teckning och bilden på bröllopet när jag ammar Nikita ♥


Jag tog kort på kortet så blev inte så jätte bra, kan inte fatta att det verkligen hänt, att jag verkligen varit så vacker, så lycklig och haft en så liten Nikita i famnen. Jag saknar den dagen och skulle så gärna vilja uppleva den igen, samtidigt som jag fortfarande är så himla lycklig, jag fick verkigen min dröm uppfylld! ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Jätte vacker bild är det! Både elegant och mammigt. Underbart! =D

2011-03-24 @ 10:10:06
URL: http://briadlover.blogg.se/
Carrooouw Skrev:

Sv: Åh, tack så mycket! Då uppfyller bloggen sitt syfte då ;) Jag önskar verkligen att alla ska känna sig lite bättre på alla möjliga tänkbara sätt när de klickar sig ifrån min blogg :)



Vilken mysig bild också, klänningen ser också jättevacker ut.

2011-03-30 @ 23:03:54
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: