Mys

Imorse blev jag nog väckt på världens sötaste sätt. Nikita tar tag i min hand och gör så jag vänder mig på rygg, sen öppnar hon mina ögon och fram med världens leende och säger pappa :) Jag kunde inte annat än börja dagen med att skratta! Min lilla knäppis!


Vi har inte kommit utanför dörren idag, isf blåser vi väl bort? Och solen verkar ha svårt för att komma fram mellan alla måln så det har fått bli lek inne och på balkongen istället, men det går ju lika bra de :) Nikita har fått hjälpa till att tvätta, eller hon ställde sig på sin pall och titta i tvättmaskinen när jag la i tvätten och hon fick trycka igång tvättmaskinen :)

Nikita skulle ut på balkongen så fort vi vaknat, och stumpen följde gärna med :) Hon försöker bära honom på andra bilden, han väger ungefär 2kg mindre än henne :)


Det är nog inte alla som borstat tänderna på balkongen idag :)


Sen åt vi frukost och Nikita hällde ut sitt vatten i knät, bara byta om med andra ord. Hittade denna söta klänning och kom på dessa leggins, men jag ville ha dom rosa som är 74, dom här är i 68 men dom passade iaf, nu satt dom som dom skulle, i sommras var dom lite stora och slappa vid vaderna :) Hon sprang ut på balkongen igen men fick faktiskt gå in och ta på sig skor ♥

Världens goaste pussunge har jag fått, så fort jag pussar henne i typ pannan eller någonstans ger hon mig en puss, och när jag då vill ha en till säger hon nej och vänder bort huvudet och skrattar. Har fått massa pussar idag, mitt lilla hjärta! Jag har nog världens goaste unge faktiskt! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Underbara bilder! =D

2011-03-24 @ 17:39:01
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: