Underbara morgon!

Solen lyser in och nästan all snö är borta, Nikita är på strålande humör som alltid och väckte mig idag genom att krypa tätt intill mig och ta mitt täcke över sig och bara låg så och mös, hur underbart mysigt som helst! Idag har jag planerat att leka hela förmiddagen och när det blir lite varmare gå ut och leka och när Nikita ska sova ska jag ut och gå med henne i vagnen! Underbara sol ♥

Nu har hon lärt sig säga nej när hon skakar på huvudet istället för eeh, som innan betydde nej. Igår tog hon sin kamera och satte den mot öran som en telefon och gick runt i cirklar och prata massor, när jag pratar i telefon går jag runt i cirklar :)



Den här mysiga bilden togs för nästan exakt 1 år sen, min lilla fis!


Och den här mysiga bilden! Kan inte förstå alls att Nikita verkligen varit så liten, och tjock! Fast på dom här bilderna ser hon inte så tjock ut :) Älskade vackra unge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: