Tydlig

Jag slutar aldrig förvånas över hur Nikita utvecklas! Nu har hon börjat nicka, och samtidigt säga mm lite snabbt, det ser bara så sött ut så jag måste ju filma de! Så frågar man henne nått så svarar hon mm samtidigt som hon nickar nöjt!

När det är nått hon vill tar hon alltid tag i min hand och drar den dit hon vill ha hjälp eller nått annat. Vill hon läsa, tar hon min hand till boken hon vill läsa, om jag förösker förkorta sagan då drar hon dit min hand och gnäller till, haha! Hon vill alltid läsa favoritboken och det är så häftigt att hon börjat peka där jag alltid pekar samtidigt som jag läser!

Förut tog hon min hand till sitt vatten, då förstår jag inte alls vad hon mena eftersom hon alltid dricker själv, så hon börja smaska med munnen, då ville hon alltså att jag skulle hålla flaskan!

Hon har också börjat dra in mig i sitt prinsesstält. Om jag sitter på golvet kommer hon bakom mig och försöker knuffa in mig i prinsesstältet, haha! Det är så otroligt häftigt allting! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Så gulligt! Härligt att höra hur hon utvecklas. =)

2011-03-01 @ 12:01:38
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Hahah, ja man måste ju vara positiv ;D

2011-03-01 @ 12:02:19
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

ja man längtar verkligen nu. känns ju som det har varit vinter hur länge som helst. ska bli så skönt att slippa klä på alla lager kläder på både sej själv och liten när man ska ut :)

kram

2011-03-01 @ 20:26:35
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: