Träningsvärk

När jag försökte kliva upp i morse gjorde varje litet steg ont, har nog aldrig haft sån träningsvärk! Inte bara långpromenad igår utan jag tränade även gärnet på kvällen sen, och det känns! Men så härligt, då vet man att man gjort nått :) Ska försöka få fastare kropp till sommaren, magen vill fortfarande inte vara helt platt och är elastisk fortfarande, och rumpan är nästan platt, det tycker jag inte om! Men jag vill inte gå ner i vikt utan bara få mer muskler i kroppen! :)

Efter träningen igår la jag mig på spikmattan, bästa köp jag gjort på länge faktiskt! Helt underbart, låg i nästan en halvtimme och jag sover i så djup sömn så jag inte ens vet om Nikita vaknat någon gång inatt. Sen på morgonen lägger jag mig på den igen och det räcker med 5-10 minuter och från att vara trött och seg till världens energi! Desstuom sol som lyser in genom fönstren! Livet känns sådär extra bra på våren och jag känner mig verkligen lycklig på våren!

Vi gick ut i solen och Nikita invigde sina stora klumpiga gummistövlar! Hon blev till slut riktigt förbannad när hon varken kunde krypa eller gå framåt, desstuom blåste det kallt så vi va inte ute så länge. Skönt det också när det blir vår att kunna gå ut mer. I vintras var de inget roligt alls ute, man kom inte fram med vagnen, Nikita tyckte inte om att åka pulka eller gunga, eller sitta i snön så det var inte kul alls att va ute då. Men nu, lovely! ♥

Nikita har fått ta sig ett bad idag, jag var tvungen att diska men det tyckte inte Nikita, smidigt då att bara sätta henne i badbaljan på diskbänken, när jag diskat upp sista glaset ville hon gå upp, bra tajming :) Hon har alltid så lockigt hår så när hon precis badat ser man hur långt hår hon fått, det går ner över axlarna nu när det är rakt, men jag föredrar hennes otroligt vackra lockar! :)


Nikita fick en handduk till håret idag, så söt du är mitt hjärta! :)

Efter badet skulle hon inte ha en blöja på sig, som vanligt alltså. Jag gick och hämta en blöja och fråga om hon skulle ha den på sig, då sätter hon sig på golvet, kissar ett par droppar och går vidare igen, skitunge! Vadå protestkissa? :)

Nikita blev omöjligt runt 14 så hon fick gå och sova, hon verkade inte trött men det var hon nog för hon somna jätte fort, skönt de. Jag passade då på att ta en dusch, varför går jag inte in och duschar på dagen när hon sover för? Annars gör jag det sent på kvällarna och tar en snabbdusch för att inte störa grannarna för mycket :)

Nej nu ska jag plocka undan lite innan min stökunge vaknar igen! Känns som det inte är någon idé att städa alls för Nikita kommer direkt efter och stökar ner igen :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Måste absolut vara lättare nu när snön inte stör. =)



Vad duktig du är som tränar litta! =D

2011-03-16 @ 15:11:54
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: