Storstädning!

Puh, jag är alldeles slut! I förmiddags städade jag klart köket och plockade undan de mesta i vardagsrummet. Efter de gick vi ner till öppna förskolan så liten fick leka av sig lite. På fredagseftermiddagen är det inte för mycket folk utan sådär lagom tycker jag :) Visst är det roligt när det är mycket folk och barn också men blir inte så stimmit då :)

Nu har jag bara Nikitas rum kvar att städa och dammsuga över allt så är jag färdig, riktigt skönt är det! Hon ligger just nu och sover och även om jag inte tror hon skulle vakna om jag städa där inne så vill jag inte att hon ska vakna, så skönt när hon sover :) Sen blir det iofs mycket extrastäd när hon ska hjälpa till, jag plockar i, hon plockar ut :)


Såhär låg Nikita när jag gick och la mig igårkväll, hon ligger alltså vid min kudde och har fötterna i andrés nacke, kan ju inte va bekvämt? :)


Imorse hittade Nikita en ny bra låt på mammas dator, som hon satt och dansa till! :)


Det gör ganska ont i mammahjärtat att se hur hennes ben och armar blivit ännu smalare igen, men hon har knappt ätit alls när hon varit sjuk! Och jag som tänkte att falukorv är hennes favoritmat har gett henne det hela tiden, idag kom jag ju på de att det är spenat och fiskpinnar, det blev skillnad, nästan 1½ fiskpinne åt hon och jag fick till och med mata henne! Det är mycket för att vara Nikita så det kändes riktigt bra! Jag försöker ge henne grönsaker till mellanmål eftersom hon inte alls tycker om frukt, ingen frukt alls, som tur var älskar hon broccoli! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

vad duktig du är! =D



Vad bra att hon åt en och en halv! Måttet ligger på 2 fiskpinnar för dom små =D

2011-03-04 @ 18:32:27
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: