Sol!

Jag förstår inte riktigt va den där snön skulle hit o göra? Hade den inte kommit hade säkert all snö varit borta nu istället! Tror den bara kom för att jävlas med mig! :) Skönt att den håller på att försvinna igen iaf!

Igår fick jag med min man ut, det kan ju va för han tagit bilen till festen han skulle på och var tvungen att gå och hämta den, ganska lat :) Jag lyckades till och med få honom att gå en liten runda med oss i solen medans Nikita låg och sov, riktigt mysigt var de! Glömde ju då såklart kameran och ville ha bildbevis på att han faktiskt följde med ut på promenad! Vi tog även med oss andrés pappas hund ut :)



Solen lyser ute idag också och jag ska försöka få med min lata man ut idag igen, annars går jag nog själv när Nikita ska sova sen. Ska snart klä på oss och gå ut och leka iaf :) Det var meningen att jag skulle få sovmorgon idag men det tyckte inte Nikita, hon stog utanför dörren och gnällde och var ledsen så då gick jag upp istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: