Pyamas + skor + skor


Haha, Nikitas pyamas har en såndär fot, och sen sin sko och sen skulle hon på med min sko!


Och sen till spegeln för att visa sin kompis, undrar hur många gånger om dan hon går dit? Hon kan bara gå dit för att säga hej och vinka sen går hon därifrån igen :) Men ganska sött är det faktiskt :)

Imorgon kommer nog min mamma hit och dricker kaffe, det är inte ofta hon kommer hit, mest vi som går till henne :) Sen hoppas jag på att vi ska åka in till stan och köpa skor och regnbyxor till Nikita och hälsa på min pappa om han är hemma. Han skulle jobba en massa den här veckan, kommer inte ihåg om det var imorgon också :) Men nu är det iaf fint och städat inför helgen, skönt det. Nikitas rum och sovrummet kvar imorgon, ville inte städa där nu när mina 2 älsklingar ligger och sover i varsitt rum :)

Nu ska jag gå och sova, god natt! :)

Kommentarer
W - ung 3 barnsmamma Skrev:

haha vad sött ! inte lätt när man är liten i den stora världen men hon är ändå duktig som redan nu visar viljan till pottan =) när började hon gå ??

kramar.

2011-03-11 @ 06:23:56
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: