Öppna förskolan

Denna morgon kunde inte startat på ett sämre sätt tror jag! För de första, Nikita vaknar runt 7 och bökar omkring vid mina tuttar precis hela tiden och gnällde och klängde, 8.30 gick vi upp, svintrött, pms och gnällig unge, tittar ut igenom fönstret och höll på att börja tjuta när jag ser äckelsnö över allt, och det snöa fortfarande! Jag som tänkt gå till öppna förskolan på morgonen ångrade mig ganska fort. Svindåligt humör, sur unge och försöka dra vagnen i massa snö, nej! Och inte nog med de, just idag då ska Nikita strula med maten och även att hon fick typ 5 olika saker ville hon inte äta nått alls.

Vi blev dock på bättre humör efter en stund och busa och lekte hemma, Nikita älskar sitt prinsesstält och hon kryper in där och vill att man ska hitta henne :) Vi lekte tills jag blev helt genomsvett och verkligen inte orkade mer :) Sen kom pappa hem vid 13 och då åkte vi till öppna förskolan så Nikita fick leka av sig lite idag ändå :) När vi varit där åkte vi och handla och Nikita fick springa omkring i affären, annars sätter hon sig bara ner men idag gick hon runt överallt där inne :) Hon fick till och med gå till bilen själv, men jag höll henne i handen så hon inte sprang iväg :)

Ikväll blir det bara jag och Nikita, mannen i huset ska på fest! Så vi har köpt gurka, dip och chips och lyxa till det ikväll :) Nikita får iaf smaka lite gurka, och kanske något chips ;) Ja hon har ju en ganska elak mamma som inte vill att hon äter allt för onyttiga saker! Mysigt med en riktig tjejkväll! ♥


Kommentarer
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

hihi jaa hon gör ofta sitt bästa för att hjälpa till med ALLT, även sånt som man kanske inte bör hjälpa till med.. typ tömma kylen när mamma plockar ut ingredienser till matlagning osv.. haha.. :o)



Jadu, att den här snön idag fick även mig på dåligt humör.. Jag vile bara dra täcket över huvet igen men det funkar ju inte att bara göra det ;oP

2011-03-18 @ 17:30:26
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/
Hannele - mamma till 2 prinsar Skrev:

Svar:

Tack du ^^, ja han är otroligt duktig med sitt tålamod, han ger sig inte heller :) Haha..Envis som sin mor ;)

Nu försöker han ju ställa sig mot saker och ger sig inte heller x) haha..



Ja det är inte lätt att räkna heller, ahha..dvs inte lätt att ha koll på allt helller :D

2011-03-18 @ 17:33:05
URL: http://mammah.webblogg.se/
Thakock Skrev:

Jaaaa, jäkla äckel snö! Såå trött jag blev igår när det börja! =/



Men det ska tydligen vara riktigt fint väder i helgen! Så håll tummarna! =)



sv: Ja det blir nog hel mysigt med! =D

2011-03-18 @ 18:52:32
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: