Mysdagar


Nikita hade 2 toffsar i håret igår, hon tyckte dock inte det var så kul så dom fick bara sitta kvar i 2 minuter kanske :) Men söt var hon! Klippe även Nikitas lugg, då blötte jag den innan jag borsta ner den så när man drar ute den går den till ögonbrynen, det syns inte! :) ♥


Inte haft mycket tid över till datorn denna helgen. Igår var vi iväg med mamma, i en stoor mataffär och vi fick inte plats med vagnen, Nikita ville inte sitta i kundvagnen så jag fick bära henne mest. När jag släppte ner henne bara sprang hon iväg, utan att titta om jag följde efter henne. Och hela tiden sprang hon åt andra hållet än vi skulle. Mamma hitta en rosa söt sak och fråga om Nikita ville ha den, nej säger hon och skakar på huvudet och springer därifrån :) Och hon som säger att Nikita är bortskämd ;) Vi fick också smaka massa saker när vi gick och handla, och Nikita fick smaka soppa, blä säger hon då. Så pinsamt, vilken väluppfostrad unge man har, haha! :)

Idag har vi varit hemifrån hela dagen, eller iaf jag! Vi åkte till becca & co i morse, sen kom andré och hämta Nikita och la henne så jag fick va där ensam under tiden hon sov, ganska skönt faktiskt :) Sen kom dom tillbaka och lekte igen. Vi gick ut och lekte också, och medans Becca och Zeline leta efter Zelines sko hon gömt gick jag och Nikita ut så länge, då ville hon inte gå ut utan vände direkt. När däremot Zeline följde med tyckte hon de va mycket roligare :) Söta älskade barn!

Vi åt även middag där, tacos! Sen åkte vi hem när Nikita skulle sova. Nu lägger jag massa kuddar i ryggen så hon sitt/ligger i sängen när vi läser sagor, mycket mysigare! Och så fort jag lagt ner boken tar hon min hand och lägger i håret och vill att jag ska stryka henne i håret. Hon gjorde så igår när vi satt och fika med mamma, då sa hon igen att Nikita är bortskämd! :)

Vi har släckt ner hela lägenheten förutom Nikitas rum, där har vi lågenergi så gör inte såå mycket iaf. Har det fortfarande släckt förutom där andré sitter :) Tände massa ljus, så mysigt!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Söt hon är på bilden!



Haha, busunge som springer ifrån så. Du får ha koppel på henne ;D

2011-03-27 @ 10:24:02
URL: http://briadlover.blogg.se/
elisabeth Skrev:

gud vilken söt dotter du har, verkar vara en ängel med!

ett tips när du klipper luggen bara, inom frisöryrket har man som en liten regel att man klipper luggar torra, alltså man blöter enbar ned resten av håret när man klipper det men lugger torkar man innan man klipper den. detta för att det är enklare att bestämma längden på det torra håret, då det tenderar att bli kortare när man blöter det den eftersom vattnet tynger ned håret :)

2011-03-27 @ 15:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: