Mina knäppa ungar

Haha, jag höll på att garva ihjäl mig igårkväll när stumpen hoppar ner på spikmattan och försöker lägga sig bekvämt. Jag trodde han skulle springa därifrån när han hoppar från soffan ner till den, det måste ju gjort ont! När jag skulle hämta kameran gick han bort så fick inget kort :)

Nikita vaknade tidigt idag, hon har vaknat mellan 8.30-9 senaste veckorna, har varit väldigt skönt precis lagom tid, men idag vakna hon innan 8 och stog och dansa i sängen! Jag fick också världens morgonpuss, mysunge! Hon har blivit jätte pussglad nu, hon pussas hela tiden och det är hur mysigt som helst! Till och med mormor fick pussar när vi va där häromdagen :) Ja hon är så snål så ingen annan än jag och andré brukar få pussar :)

Nu ska vi nog klä på oss, äta något och gå ner till ÖF och leka en stund. Det var ju ett tag sen sist :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha galen katt det. Men det är klart...dom kan ju ligga på dom mest konstiga ställena, så det var säkert skönt :P

2011-03-30 @ 10:18:03
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: