Massa lek

Vi tog iaf igen våran innetråkdag igår! Först gick vi ju ut i morse och lekte, gick in och åt lite klädde på oss och gick ut igen och lekte, inte så länge dock för Nikita blev gnällig. Vi gick in igen och lekte på balkongen, vi åt till och med lunch ute :) Sen gick vi bort till Becca & Co och lekte några timmar! Dom är så söta, det är verkligen tripp trapp trull i längd, men Linnéa som är 5½ månad yngre än Nikita väger mer :) Fick massa ursöta bilder på dom, men vågar inte inte visa dom för alla 3 har bara blöja på sig :)


Nikita, överlycklig som precis fått gå ner för trappor och får springa ute :) ♥

Nikita sover och flera kanaler på tvn vill inte funka! Typ 4an och 5an funkar men inte resten! Jag som tänkt kolla på 6an ikväll. Och min man vill inte kolla på film heller, taskigt! :) Får väl sitta här och glo och hoppas kanalerna kommer tillbaka helt enkelt :)

Just nu är Nikita inne i en så otroligt rolig tid, hon vill gå ute, hon går omkring i affärer, man kan fråga henne saker och hon svarar ja eller nej, hon älskar att läsa böcker och gör små framsteg varje dag. Jag är så lycklig som får följa alla dessa roliga framsteg! Det absolut bästa jag gjort! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: