Måndag

Ganska dålig uppdatering, men får inte sitta så mycket längre, jag får sitta korta stunder i taget sen springa efter en liten och tillbaka igen, hehe! :) Det ger väldigt mycket motion att ha en liten som springer omkring, men att det skulle va såhär kul trodde jag aldrig! :) Som förut, hon smög in i prinsesstältet och satte sig knäpptyst, då vill hon att jag ska leta efter henne, och jag går runt och letar efter henne (fast jag såg att hon gick in i prinsesstältet) och hon sitter där inne på helspänn, och när jag tittar in skrattar hon högt! Ah det är så härligt! :) Hon är verkligen min lilla solstråle!

Skönt med måndag igen och rutinerna som vanligt, även om vi inte gör nått speciellt så blir jag mindre rastlös på vardagarna än på helgerna, just för på helgerna vill jag göra nått hela tiden! Så det är också skönt när det blir vardag! :)

Igår va första gången hon smaka min köttfärsås, jag tror de fick godkänt faktiskt för hon åt iaf :) Och kladdigt blev det, andré fick äran att torka av henne, eller ja ta av bodyn och slänga henne i duschen :)


Hon vill inte va med på kort så hon säger nej och skakar på både huvudet och handen, haha :)

Förut va hon världens sötaste, jag satt på golvet och titta på tvn och Nikita lekte lite bredvid mig, så kommer hon fram med öppna armar och ger mig både en kram och en puss, åh va de värmer i hjärtat! Som jag älskar den här vackra lilla sötungen!!! ♥ Ganska givmild på pussar och kramar har hon varit idag, jag har fått ett par stycken, hon pussa dockan flera gånger och kramade den hårt, hon pussa och krama sin nalle! När jag frågar om jag får en puss säger hon nej, men om jag bara gör en pussmun får jag oftast en puss :)



Så gör hon riktigt pussljud som hon fått från slängpussarna! :)


Kommentarer
Louise Skrev:

Tack! Sen jag började träna har jag gått ner drygt 7,5 kg... Står lite still med viktminskningen just nu, men jag fortsätter gå ner i cm... mäter med måttband och sen jag började med det för några veckor sen har jag tappat iallafall 5 cm i midjan :)

Fast är nyfiken på hur mycket av mig som försvunnit sen i december...

Väger fortfarande rätt mycket och vill gå ner iallafall 20-25 kg till.



Försökte mäta Leona idag, tror hon är runt 83-84 cm, svårt att mäta någon som inte vill vara still bara ;)

Hon är lika lång som en grannes pojke som är 4 månader äldre.

Hon var 81 cm lång när vi var till BVC sist och det var över en månad sen...



Ja, Frank skakar rätt ofta på huvudet åt mig så vet hur det är ;)

Fast han borde ju haft i bakhuvudet vad han gett sig in på när han flyttade 150 mil för att vara med den galna svenskan ;D

2011-03-14 @ 16:21:39
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Thakock Skrev:

Hahah vilken härlig bild på henne med all maten! =D

2011-03-14 @ 18:33:58
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

JISSES va kladdig :D haha!!

Mysig dedär med pussar & kramar :)

2011-03-14 @ 18:40:01
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Cicci - Mamma till lilla J Skrev:

Jaa jag längtar tills det är målat.. men vi har inte fått klartecken än om Vi själva får måla eller om en målare ska göra det.. får se.. Men hoppas dom säger att dom vill att en målare gör det ;o) så man slipper.. ,oP

2011-03-14 @ 22:31:58
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: