Lycka!

Fy så det är härligt med sånt här väder, jag blir verkligen glad! Och får sån härlig energi! Ska nog ta vårstädning någon dag snart, kanske fråga mamma om hon har tid och va barnvakt så man slipper städa samma ställe 10 gånger :) Och med tanke på hur bra hand min lillebror Kevin har om Nikita så kommer jag nog inte vara så orolig, hon älskar honom! Varje gång dom träffas frågar han gillar du mig, mm säger hon och nickar med huvudet :) Frågar min andra bror säger hon nej och skakar på huvudet, haha! Det är så sött! :)

Vi kom ner till ÖF och lekte, när vi kom hem igen tänkte jag att vi kunde leka ute i det sköna vädret, det ville inte Nikita så vi gick in och kolla desperate housewives och sen fick hon gå och sova. Hon vakna efter 20 minuter och hade rullat ur sängen, som tur var somnade hon om på 2 sekunder igen så jag kunde fortsätta diska och städa. Man hinner ju så himla mycket när dom sover, dock ser det lika dant ut när hon vaknat igen men ändå :)

När Nikita vaknat igen ska vi gå ut och leka, jag vill ut ut ut och njuta av den underbara solen! Visst är det väl för härligt när man kan hänga ut tvätten på balkongen? Åh jag älskar vår! :)


Mina älskade ♥
Nikita är så hjälpsam, varje morgon ger vi stumpen mat och nu när vi precis gått upp ska hon direkt till kattmaten, öppnar skåpet och tar fram kattmat och försöker hälla upp till stumpen, och blir superglad när stumpen kommer och äter, så sitter hon och tittar på och klappar honom lite sen går hon därifrån, hur sött som helst!


Såhär blev det i vardagsrummet med duk på bordet, idag satte jag dit ljuskaktusarna jag fick av sandra när jag fyllde 20, blev hur nöjd som helst! Vilken skillnad det blir med duk, som egentligen är en gardin ;)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Hehe, hur länge fick duken ligga kvar? ;D

2011-03-30 @ 15:15:26
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: