Långpromenad




Vi kom precis hem från en riktigt skön långpromenad i solen! Först gick vi ut och lekte en stund, sen gick vi till Natalie och Kevin och lekte, tror dom hade saknat varandra faktiskt! Men Nikita var blyg när vi kom dit :) Sen när barna skulle sova gick vi hem och jag gick ut med Nikita i vagnen så hon kunde sova ute istället. 1½ timme gick jag, och när jag ringde andré och han undra vart jag var sa han är du ända där borta! Med förvånad röst :) Han är inte mycket för långpromenader inte :)



Riktigt häärligt var det ute, Nikita hade bara sin vårjacka och en filt på sig men hon va riktigt varm ändå när vi kom hem :) Ska köpa en vårmössa till henne nästa månad, tror det blir en turkos/blå randig från hm faktiskt :) Har fått hem stövlar jag beställde till Nikita häromdagen, supersött! :)

 
Bild lånad: Nelly.com



Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Härligt med långpromenad..



Nä du.. Wilda går inte heller utomhus. Bara ett par steg sen sätter hon sig ner. Det är krypa som gäller när vi är ute hhihiihi

2011-03-15 @ 21:14:50
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: