Kladd

Just nu sitter kladdungen och äter lunch, jag har redan ätit upp men hon ska leka och kladda så dant med maten så det tar lite längre tid för henne! :) Men jag låter henne leka och kladda precis så mycket hon vill, för hon får faktiskt i sig mer då än om hon inte får kladda.

Nikita tog en låång sovmorgon idag, jag vaknade före henne vid 11.10 och direkt efter vakna hon, snacka om en trött liten! Inte så konstigt egentligen för som hon börjat bråka med mig på kvällarna, jag lägger henne hon somnar, hon vaknar igen och kryper ut från sitt rum, har jag stängt dörren helt står hon vid dörren och gnäller. Så vaknar hon flera flera gånger på kvällen tills jag går och lägger mig med henne i våran säng.

Idag vakna jag utan röst, jag har haft lite ont i halsen några dagar men inget mer, igår hade jag svinont och idag kunde jag inte prata alls, inte kul när Nikita både ville sjunga och läsa böcker, det kom inget ljud! Nu har jag fått tillbaka lite av rösten men helt plötsligt kan den försvinna!

Solen skiner och det ser ut att vara riktigt skönt ute, idag ska vi nog ta oss ut på en promenad iaf, kanske lagom tills Nikita ska sova? Nu vill jag ha vår och värme och slippa den här snön!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: