Fredagsmys

Nu äntligen sover lilltjejen! Jag la henne 19.30 och har försökt få henne att somna hon somnade för en kort stund sen! Hon ville inte sova idag! Vi har alltid mysstund på kvällen innan läggdags, innan hon lägger sig i sängen sitter hon i mitt knä och vi läser 2-5 sagor. Har vi inte läst hennes favoritbok blir hon ledsen så den läser vi minst 2 gånger om dagen, ganska tjatigt :) Sen lägger hon sig i sängen och hon tar direkt min hand och lägger på hennes huvud och vill att jag ska stryka handen över hennes hår. Ikväll igen fick jag en godnatt puss utan att jag fråga om en, och när hon precis la sig i sängen fick jag en slängpuss :) När hon inte kan somna ligger hon och pekar på mina ögon och säger "appa" sen pekar hon på min näsa och säger "haa-ppa" och sen pekar hon på min min och så om igen :)

Vi har myst i soffan och tittat på tvn, busat och lekt lite och bara myst! Vi kramades och jag pussa henne på kinden, blää säger hon då! Haha :) Trots våran riktigt dåliga start på dagen slutade dagen riktigt bra, och nu ska jag plocka fram chipsen och dipen, fixa naglarna och njuta av livet :)


Min älskade soffpotatis, jag älskar dig! ♥


Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

hahhaa Vilken slappestil

2011-03-19 @ 09:41:52
URL: http://saratilling.se
Thakock Skrev:

Lät som du fick en mysig kväll!



Vilken skön stil hon har ;D

2011-03-19 @ 18:05:55
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: