Fredagkvällen

Spenderade vi hemma hos min mamma. Dom hade halv 8 hos mig och vi kom lagom till den gudomligt goda efterrätten :) Mina småsyskon är helt galna i halv 8 hos mig och tittar alltid på de innan läggdags :) Sen satt vi och drack och prata skit, lyssna på bra musik och barna lekte.

Nikita var trött där på kvällen men hon ville inte sova, gick ut med henne i vagnen 2 gånger men inte ens då ville hon sova, så hon fick vara vaken då. Klart man inte vill sova när man kan leka med sina morbröder och moster :) Hon la sig på sin mosters golv så som hon ligger när hon sover, så jag fråga om hon skulle sova nu, då börja hon vinka till mig, så sött! :)

Dom har också en katt, men andra katter är inte lika roliga som våran, vet inte varför. Däremot är hon aldrig elak mot andra katter som hon är mot våran. Men när hon hitta en kattleksak så sa jag att det var en kattleksak, då gick hon raka vägen till katten och la den framför honom! Det måste ju varit att jag sa katt i ordet, för hon har aldrig sett en kattleksak förut då våran katt inte leker med sånt! :)

Vi har börjat våran lördag med mysig frukost hela familjen, även stumpen som satt bredvid och ville ha skinka :) Och nu för en stund sen kom Nikitas morbror Kevin, så dom leker för fullt. Nikitas nya favorit, hon skrattar när hon ser honom, jo skrattar! Hon skrattar inte ens när hon ser pappa som hon varit ifrån en hel dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: