Fel sida

Idag var det visst en liten tjej som vakna på fel sida. Hon har den här veckan vaknat mellan 10-11 men idag vakna hon 8.30. Jag lyckades övertala andré att gå upp med henne så fick jag ligga kvar :) Men det gick inte så bra att sova för Nikita var riktigt gnällig. När jag gick upp och skulle äta frukost ville hon först inte sitta i sin stol, när hon gick med på att sitta på sin stol satt hon och gnällde och ville ha nått, allt jag erbjöd ville hon inte ha, då skulle hon ha min gaffel.

Sen har hon bara fortsatt vara trotsig och gnällig vad man än gjort. Har hon inte fått som hon vill har hon verkligen slängt sig så hon slått i huvudet i golvet. Så nu fick hon gå och lägga sig, och hon somnade faktiskt, det trodde jag inte. Så nu ligger Nikita och sover i sitt rum, andré ligger och sover och stumpen sover på balkongen :)

Kommentarer
i min lilla lilla värld Skrev:

Sover hon till 10-11 om morgnarna?? När somnar hon?

2011-03-06 @ 12:53:34
URL: http://saratilling.se
Louise Skrev:

Du, sådär håller Leona på också... Hon struntar TOTALT i att man säger NEJ! när hon hittar på hyss. Imorse slog hon på akvariumet och då sa Frank åt henne, hon tittade på honom, sen petade hon på akvariumet och fnissade, innan hon skyndade sig därifrån, hehehe... Svårt att försöka vara allvarlig ibland när man säger åt henne... Så slänger hon sig... och hon ska bitas när hon inte får som hon vill också... :P



Sv: Ja, det är underbart... ville aldrig gifta mig innan jag träffade honom...!



Hehe, vi har supermycket snö, idag sken solen dock och det har dykt upp några plättar av asfalt här och där... känns konstigt att ha bar mark under fötterna måste jag säga!



2011-03-06 @ 23:57:26
URL: http:// forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: