Ensamt

Sitter här nu helt ensam, andré fick komma hem från jobbet idag när vi gått upp vid 8. Igår var jag helt slut hela dagen, hade ingen energi alls och på kvällen mådde jag riktigt illa, jag trodde de va för jag sovit ganska liten den här veckan och jag brukar må illa när jag är för trött. Så gick och la mig lite tidigare än vanligt men kunde inte somna för jag mådde så otroligt illa. Lyckades somna en kort stund sen vakna jag och fick gå upp och spy, går och lägger mig och fick gå tillbaka upp och spy igen, samtidigt vakna Nikita och hysterisk skriker efter mig. Ja fy jag som verkligen hatar att spy, över 2 år sen sist. När vi klev upp imorse orkade jag inte ens lyfta upp Nikita så hon fick gå själv från sängen, och jag mådde så illa igen så jag bad andré komma hem. Han klädde på Nikita och sen åkte dom härifrån så jag fick vara ensam. Gick och la mig och sov 2 timmar och nu mår jag mycket bättre igen, mår varken illa eller känner mig orkeslös! Typiskt just idag när det ska bli 12 grader ute, om jag inet blir sämre ska jag nog ta mig ut iaf!


Mitt vackra hjärta på balkongen igår ♥


Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch stackare! Krya på dej! =D

2011-03-22 @ 19:52:15
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: