Desperate housewives

Idag har varit en riktig desperate housewives dag, jag började kolla på säsong 4 häromdagen och såg klart hela idag, det har gått på hela dagen ungefär. Blev ganska krångligt i hjärnan sen när säsong 7 gick på tvn :) haha.

Jag mår bättre iaf, är helt slut men det är det ända. Ganska ont har det gjort i mammahjärtat att inte kunna leka med Nikita som jag brukar, jag försökte men blev yr och kände mig svimfärdig direkt. André har varit en riktigt ängel och varit iväg med Nikita ganska många timmar idag, ungefär 4½ timme och 2 av dom sov jag. Men dom andra timmarna när jag var vaken saknade jag henne jätte mycket! Jag hoppas jag är helt frisk imorgon så vi kan gå ut och leka som vanligt igen, och hoppas verkligen Nikita inte smittats!

Jag ska snart gå och sova och hoppas på att Nikita tänkt ta sig en liten sovmorgon imorgon, men de tror jag inte för hon sov i 2½ timme idag! :) Som jag älskar min familj, mest i hela världen! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad skönt att han tar ansvar och åker iväg med henne så du får vila dej. Krya på dej! =)

2011-03-23 @ 11:48:12
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: