Balkongen

Vi kom aldrig ut och lekte, eller gick ut och gick när Nikita skulle sova men ut på balkongen kom vi. Vi satt här ute och lekte en stund, åt kiwi och myste, sen efter ett tag gick vi bort till mamma. Hon bor ungefär 5 minuters gångväg så vi tog inte med oss vagnen så nikita fick gå lite också. Hon ville dock ut på vägen hela tiden så hon fick hålla handen, men ändå riktigt duktig va hon :) Sen massa lek och bus hemma hos mamma, både inne och ute och Nikita gjorde väärldens vurpa ute, hon skulle absolut springa ner för den backen! :) Sen grillade vi, supergott va det! Och mamma rensade ut Mirandas gamla kläder, så nu har vi en massa kläder att gå igenom när Nikita blir lite äldre, tills dess får det stå i källaren :)



Nikita somnade så fort vi kom innanför dörren, hon va jätte trött men har inte varit gnällsig och jobbig ändå. Jag passade på att dammsuga och skruva golvet på balkongen medans Nikita sov, gjorde ju iordning här ute precis innan den där onödiga snön kom tillbaka. Så nu sitter jag här ute, lyssnar på fåglar och njuter av blå himmel och sol, snön på marken ignorerar jag för idag är det vår! Skönt ändå så mycket det smält bort! :)


Min lilla skrutt, hon sitter och gör pruttljud med tungan andra bilden :)


Sen gick vi in en sväng för att hämta massa leksaker :) Min lilla knäppis ♥

Ikväll ska jag nog ta ut värmeljus och sitta här ute när Nikita somnat en stund! Hoppas vi kommer kunna göra iodrning mer här ute i april/maj. Vi ska få ett bord och 2 stolar, och vi tänkte köpa en grå matta att ha över hela golvet, och så har jag tänkt köpa skenor man egentligen har tavlor på att ha värmeljus på vid fönsterna. Det blir nog bra när det är färdigt! Det kommer nog gå mest i vitt och blått eftersom balkongen är blå, men lite grått och svart måste jag nog ha ;) Det kommer ju bli som ett extra rum sen i vår och sommar här ute, för det är en ganska stor balkong! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: