Var är magen?



Syns de när jag fråga vart är magen? :) Hon vet nu skillnaden på magen och naveln :) Desstuom stog hon mega länge själv, satte sig på huk, ställde sig upp igen, och fick syn på dockan i docksängen så hon satte sig och kröp bort till den :) 2 steg tog hon idag, igen! Jätte stolt efter va hon också! Men jag förstår inte när hon tänkt börja gå? :)


Nikita med en av sina älskade dockor :)

Idag har vi (jag) städat större delen av dagen, jag plockade undan alla leksaker från vardagsrummet och vips så såg de superstädat ut! Hur kan något så litet stöka ner så mycket? Jag har också försökt städa Nikitas rum, när hon varit vaken, haha! Allt, precis allt jag plockat bort eller ställt iordning kommer hon fram till och stökar ner! Så jag har städat på samma ställe säkert 10 gånger, och det syns inte alls nu ändå! Men tills imorgon ska alla henens leksaker vara på hennes rum iaf, så blir det typ bara hennes rum och plocka på imorgon :)

Och en sak till, Nikita vinkar när man säger godnatt eller hej då :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha sweet!



Haha, du får städa på natten..så KANSKE det håller sig rent lite längre ;)

2011-01-28 @ 18:28:24
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Det blir vanlig tårta...Fast med mango och passionsfrukt fromage imellan. =)

2011-01-28 @ 18:40:37
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: