Stickat halsduk!




Jag började sticka den igår eftermiddag / kväll och den är redan klar. Var ju hur kul som helst o sticka, iaf nu men kommer väl tröttna snart! Jag tröttnade på att bara sitta vid datorn hela tiden, hela dagarna, förutom då jag leker med Nikita. Och Natalie kom på att hon skulle börja sticka så ja då hängde jag på då :) Ska testa virka också :) Frågan är bara, vad ska jag sticka nu? Jag vill sticka benvärmare till Nikita som jag letat efter sen hon va liten liten bebis! Men det känns lite för krångligt än så länge :)

Världens goaste unge har jag idag, hon är lite hängig till och från och där hon fick sprutorna är hon jätte röd och jätte varm så hon kommer upp ibland och lägger sig på mig och kramas och gosar en liten stund, sen går hon och leker igen. Men hon hade ingen feber iaf. Jag tror däremot att hon hade feber igårkväll när jag gick och la mig. Hon va jätte varm och la sig jätte nära mig och tog på sig mitt täcke, hon ligger aldrig nära mig på kvällen, inte ens när vi ammar. Så vi gick upp så hon fick en panodil innan vi la oss igen.

Och nu kröp hon fram till mig vid datorn och lekte tittut bakom dataskärmen, ååh så sött! Hon vill ju inte leka långa stunder med mig direkt, och försöker jag leka med henne vänder hon ryggen till eller kryper därifrån. Vill hon att jag ska leka med henne kommer hon fram till mig och tar mig i ett finger och vill att jag ska följa med, hur sött som helst!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad duktigt du är då! =D



Naww stackars liten! =(

2011-01-27 @ 20:07:02
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: