Snart 1 helt år!

Vi ska snart gå och lägga oss, lite sent :) Tänkte bara skriva ett litet inlägg för imorgon på Nikitas dag kommer jag inte sitta vid datorn förrens hon sover för natten. När hon tar sin första nap imorgon ska jag städa färdigt, Nikita ska ha ett minikalas imorgon med sina 3 kompisar med föräldrar, och hon ska få smaka tårta för första gången i sitt liv. Så jag har städat som en idiot idag, och andré och Nikita fick åka iväg när jag städade :)

Ja tänk att man sitter här nu, för ett år sen var allt så annorlunda, man hade ingen aning om vad som väntade, morgondagen fanns inte och tiden stog stilla. Snart skulle vi bli föräldrar! Kan inte förstå hur fort det gått, hon kommer ju snart bli tonnåring och flytta hemifrån! Hoppas det dröjer lääänge dit :)


Min fis igårkväll med rumpan upp i vädret :) ♥
Fortfarande kan jag börja gråta när jag tittar på henne när hon sover, hon är så himla vacker och det är min dotter, helt ofattbart att hon växte och utvecklades i min mage!



Morgonlek med Nikita älskade dockor :)



Så fort hon ser Stumpen flyger hon på honom, stackars lilla stumpen :) ♥

Dessa paket väntar bredvid sängen på Nikita imorgon, hon får paketen i sängen och sen ska jag bara leka hela dagen, städa när hon sover och sen kommer hennes kompisar, hoppas det kommer bli den bästa dagen i hennes liv! Det är hon värd efter ha gjort alla mina dagar dom bästa det senaste året! ♥


Kommentarer
Therese Skrev:

Stort grattis till söta Nikita på hennes stora dag! Hoppas ni får en dag att minnas. Kram

2011-01-20 @ 07:02:52
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: