Skratta i sömnen

Den här dagen svingade förbi fortare än fort! Känns som vi nyss klev upp, och ändå hunnit ta en promenad i solen, plocka iordning lite och nu är mina småsyskon här och leker. Låter ungefär som man sitter på ett dagis, värdens liv, men det är mysigt :) Jag älskar barn, så länge dom inte skriker och tjatar ;)

Åh igårkväll när vi skulle gå och sova börja Nikita skratta, sen va hon tyst en stund så börja hon skratta igen, åhh vad varm jag blev i hela kroppen och fick tårar i ögonen :) Första gången jag hör henne skratta i sömnen :)

Den här helgen har verkligen gått fort, igår var vi inne i stan och hämtade en säng, vi fick andrés systers säng och hjälpte henne montera ihop hennes nya säng vi va och köpte. Nikita fick en jättesöt gosedjur som gjorde pussljud när man tryckte på magen, hur söt som helst. Och så fick hon en trehjuling (stavas de så?) som var den sötaste jag sett!

Så inatt sov vi (iaf jag) skönare än innan, sängen var mycket mjukare än den vi hade innan och det var sköönt med 20 cm extra plats! När vi lagt oss så låg vi längst ut på kanten båda två, och när jag försökte lägga mina ben mot andrés som jag alltid gör var han inte där, vi låg säkert 1 meter ifrån varandra, och Nikita tätt intill mig, haha! :)

Nikita var jätte duktig igår, hon stog upp helt själv, satte sig på huk och ställde sig upp igen och stog en bra stund, kan hon börja gå snart? Hon tar ett par steg varje dag nu så det måste ju vara inom kort hon går! Varje gång hon tar ett steg får jag ett pirr i hela kroppen, är det NU hon kommer lära sig gå? Men nej, direkt sätter hon sig ner. Men precis varje steg hon tar pirrar det till i kroppen, en sådär mäktig häftig känsla! Kanske för det gått så fort och det känns som vi låg på bb för någon månad sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: