Nyårs bilder!


Såhär vacker var min prinsessa igår i klänningen hon fick av sin faster i julklapp! :)


En kärlek som aldrig kan beskrivas, den måste upplevas!


Fick aldrig med en helbild på min outfit igår, spegeln var alldeles för skitig för det ;)


Vi påväg över till grannen för nåyrsfirande!


Vi försökte få en bild på när kevin och nikita kramades, ingen av dom var samarbetsvillig ;)


Dom rymde från kramfotograferingen och kröp in på kevins rum istället, sååå sött!


En prins och en prinsessa



Pappa var också fin, men jag ville att han skulle rakat sig först ;)


Nikita hittade en lek och lär hund på golvet, vilket var väldigt intressant och roligt :)


Och hon hitta en rolig bobbycar :)


Kevin väntar på mat och kollar så Nikita inte gör massa hyss :)


En trött Nikita som snart ska sova :)


Nikita fick låna deras resesäng och sova i, hon var så trött så hon somnade fortare än jag trtodde hon skulle göra


Innan 12slaget väckte vi barna för att gå ut i kylan och kolla på raketer och fira in det nya året.





Inväntar raketerna och det nya året :)


Förra året låg hon i min mage, iår kunde vi mysa och kolla på raketerna tillsammans.
Men raketerna var läskiga tyckte Nikita :)

Efter raketerna gick vi till min mamma för att säga gott nytt år där också, vi stannade inte så länge eftersom Nikita inte ville somna om, trots att hon var jätte trött. Min stackars lillebror hade magsjuka, en lustig sort då han bara hade otroligt ont i magen, tyckte så synd om honom så jag låg inne hos honom och klappa honom på ryggen, samtidigt som Nikiita bara skrek för hon va så trött, snacka om att känna sig otillräcklig!

Det blev ett lyckat nyår, även om vi alla blev väldigt trötta där vid 20 så var det riktigt mysigt och trevligt! :)


Kommentarer
Zandra Skrev:

Fina ni är :)

2011-01-01 @ 15:16:08
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Thakock Skrev:

Jätte fina bilder, ni är så söta! =)



2011-01-01 @ 16:02:53
URL: http://briadlover.blogg.se/
felicia Skrev:

guud vilken söt dotter du har! =)

2011-01-02 @ 18:43:46
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Anonym Skrev:

så fin klänning också, verkligen en prinsessa!!! :)

2011-01-02 @ 22:28:59
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: